Amandawwww

Haah ja bloggar jätte ofta känner jag xD
Idag har ja typ blivit väckt av Altin kl 8 eller ngt, sen åkte ja te stallet och red älsklingen Amy och söta Campanja. Sen va ja tvungen att plugga -.-
Igår så skrittade jag och Julia ut på Tyffe och Amy, haah Julia skulle spela in ett blogginlägg och dt blev fett lyckat... Hn slog i huvudet i en pinne!!!!! hahhahahahaha och jag kan inte sluta lyssna på dt :)

Typ alla har vaccinerat sej mor svininfluensan, asso ska ja göra dt? hatar verkligen sprutor :S <3


lite bilder ;)


Mr deprimerad morot ;)


haah


Ska jag?



Pussokram Amanda <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

homo.../ linn

heeeeejsan jag beundrar dig (du som är lik Linn ) hon är såååååå¨åååååååååå jävla snygg bara s¨å du vet / jonte & matk

2009-11-23 @ 15:49:18
Postat av: Anonym

homo.../ linn

heeeeejsan jag beundrar dig (du som är lik Linn ) hon är såååååå¨åååååååååå jävla snygg bara s¨å du vet / jonte & markus

2009-11-23 @ 15:50:02
Postat av: Anonym

va

2009-12-02 @ 19:53:54
Postat av: rune

wtf jag har inte skrivit det:O haha men asså skit samma men varför snackar du skit om mig till devinger?(amanda)

2009-12-13 @ 01:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0