F*CK TOBAKPAPPER?

nu ska jag fylla i nåt jävla papper om tobak.. faan! får ju alltid sånna! och alltid står det "du är utvald och jada jada jada..." men är det alltid jag som är utvald? -.-! har fått massa påminnelser och skit nu också så kommer väl inte undan med det.. förra gången när dom ringde och ville fråga ngt om tv så sa jag att jag inte ville.. sen ringde dom igen och jag fick en trisslott för att ag svarade.. Dock vann jag inte! :( Blir så trött på dom där j*vla frågeformulären! aja! haha, nu ska jag ha skit kul och svara lite.. sen blir det sängen för mej.. Ni vet att ni älskar mej! XOXO ELIWN




oj får man peka inger på blogg.se? men jag gör bara ett teckenspråk R!
för jag tkr att frågeförmluär och grejjer är RÄTT! *elr inte.. *


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte hon med den snygga fuxen blogga mera?:(

2009-11-05 @ 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0