gaaah!

haha , venne varför rubriken blev som den blev :S men aja.. idag har jag gått hem från Carro.. asså! Typ kvart i tovl? :O skulle till stallet.. sen så red jag blackie.. :D orkade verkligen inte uppdatera igår XD

Juste! - håller på att ta mitt gröna kort så jag kan tävla! :D nu blir det tävlingar nästa då! Hoppning och dressyr med blackie! :D Sjuuukt kul.. tror jag kmr tävla kanske LB dressyr och ca. 70 cm hoppning :D hahah typ lättaste? men jag äger ju  på att suga satt.. XD <33

just nu så sitter jag och har fett tråååkigt.. men ska väl snart sova tror jag,, :D men jag håller på att ta med tandtråd :) det är fett fräscht! eller man känner sig skitfräsch efter.. :P men assåå.. typ hälften av alla bakterier i munnen får man inte bort med bara tandborstning? Fett äckligt.. och man vill ju inte gå runt och lukta skit i munnen hela tiden :) så därför borstar jag tänderna, tar tandråd och sen lysterine.. eller vad fan d heter :D då blir man skitfräsch (A) :) Japp! nu fick ni lära er ngt va? :D  

aja, kan väl lägga in lite fina bilder på mej och carro då :D för att jag är så snäll (A) <333


ingen kommentar :D


oj vilka fina läppar.. tur att man nte ser ut så... :O


Alieeens? :)


fett fina :) <333


Carro <3 Elin :) <333


elin och carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0