Nu ska jag väl...

kanske duscha snart! sen går det en Beck på tv 1000 Nordic klockan nio som man kanske ska se på... Tog lite foton på Erika idag när hon red! Dock så red inte jag.. det var ganska skönt.. men endå åkte jag till stallet... Åhhh! silly me :) men men .. då blev det lite bilder på erika med vårat nya Objektiv! det var grymt bra assoww :)

SHIIIT? Asså.. ska jag kolla på bääästa OC.. och börja om .. eller ska jag kolla på beck? thats the quetion.. :D oj.. jag äger ju på engelska! men SVARA FORT NU BEATCHES!

aja.. lägger väl in lite bilder på när erika rider sen då. nu kom ju mamma hen med kameran och allt! :D så ska väl kolla igenom dom också.. :D (dom flesta blev väl skitfula som vanligt.. )

kissses eliwn




hahhaa, oj vad kul jag har så jag skriver "elin och blackie hoppar" på en bild XD verkligen inte ha ngt liv.. :) fan vad högt han hoppar på dendär bilden XD elr iaf för att vara med mej på (A) :)

Kommentarer
Postat av: amanda

Blackie är så söööt!



Ps. jag åker till "erat" stall för jag åker med Celina :)

2010-02-10 @ 11:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0