KOOOOOOOORV!

schaaaaa bloggeewn!
nu sitter jag här nere och ska snart upp och kolla på Lösvikt med Robert gustafsson!  Igår så lekte jag med Amandaw. vi sovde över! först kollade vi på Rosa the movie.. Aa.. mm.. sen så kollade vi på The ring two. Vet ni hur Jääävla läskig den var eller? Nää.. aa.. men den var skit läskig. så jag kunde typ inte somna sen.. Aa.. sen idag har jag inte gjort så skit mycket. typ chillawt som jag hawr gjort hela lovet. FUCK nyss dog min mobil! Vet ni hur jävla lack jag blev elr ? Nää.. Aa.. typ skit lack!

XOXO - Eliwn


typ en bild när jag rider. men visst är jag söt iaf? :):):):):)


Kommentarer
Postat av: rune

fett synd att mobben dog asså ville så gärna messa med dig... men vad har hästen för numer??<33

2009-11-01 @ 02:26:06
Postat av: rune

..

2009-11-01 @ 02:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0